Zendingskalender

Zendingserfgoedkalender 2021

Ook voor het jaar 2021 is er weer een zendingserfgoedkalender verschenen. Deze heeft als titel ‘Eenheid in verscheidenheid’. Iets wat mij heel erg aanspreekt. De kalender toont de prachtige batiks van de hand van dominee Khristian Aris Widodo uit Yogyakarta welke gemaakt zijn in het batik atelier van christenen en moslims in Kalipenten vlak buiten Yogya, Indonesië. Net als eerdere jaren kost de kalender € 9 als u de kalender via de kerk bestelt. Bij rechtstreekse bestelling komen er verzendkosten bij. Dit jaar kunnen we u ook series kerstkaarten met batiks van ds. Aris aanbieden. Uniek is dat we in samenwerking met de dominee ook batiks kunnen aanbieden.

Kijk maar op www.zendingserfgoed.nl

U kunt de kalender en/of kerstkaarten bij mij per mail telefonisch bestellen. Omdat we maar met 30 mensen in de kerk mogen, ligt er geen intekenformulier in de kerk. U kunt uw bestelling daar wel mondeling aan mij doorgeven. Over de aflevering zal ik telefonisch of per email contact met u opnemen.

Gerie van Schaik